valborgs knas

Hej!
Ni anar inte vad jag håller på med just nu. Alla som känner mig bra vet att jag hatar förändringar av alla slag.
Tror även att jag har skrivit det här någongång. Men jag bestämde mig bara helt plötsligt för några få sekunder sedan för att fixa en grej.
En helt ny och fräsch blogg! Varför? Det vet jag egentligen inte ärligt talat. Kanske är det för att jag är så otroligt less på att den här designen ska tjorva hela tiden, eller för att jag inte kan se min statistik varje dag, eller för att jag inte tycker om mitt bloggnamn. Men en sak kan jag tala om, jag kommer inte att radera den här bloggen.
För att den är min dagbok, om jag vill tänka tillbaka på gamla minnen, kolla igenom gamla bilder osv så klickar jag in mig på bloggen och bläddrar bakåt i arkivet. Så allt som finns här kommer att vara kvar!!
Så just nu håller jag på att fixa design och sådant jobbigt (ja det är väldans jobbigt och jag fattar inte mycket alls) på den nya bloggen, och när det är klart så kommer självklart en länk.
Hoppas verkligen att ni vill följa med mig dit!  Återkommer, pusss

exakt ett år sen, himla fort tiden går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0