Mobiblogg

Här vrider man huvudet. Hade en himala trevlig grillkväll igår tillsammans med Kemi och Emelie! Efteråt så gick vi hem till mig och dansade till alla möjliga låtar, en riktigt bra Söndag var det. Idag har jag gått runt och känt mig stressad över precis allting. Har hur mycket plugg som helst som just nu ligger utspritt i hela sängen och väntar på mig. Usch och fy och fan vad irriterad jag blir på att jag alltid fixar allt i sista stund. Och imorgon ska även praoblanketten in, har jag någon prao plats? Nej. Är jag minsta lilla förvånad? Nej, inte det heller. Tror att det blir någon av skolans färdiga platser. Iallafall, nu måste jag fortsätta plugga in fakta om revolutionerna. Det känns lockande att sitta och plugga hela morgondagen... Hellre hade jag hittat på något med några fina människor, det är alla hjärtans dag liksom. Klagoinlägg, ärligt talat så bränner jag snart upp matteboken, ha-ha. Drömmer om procent på nätterna. Ha en kulig kväll, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0