I'm gonna find a way to make it, without you.

Hej!
Gårdagen började bra, vaknade hemma hos Lollo efter att vi hela Fredagskvällen varit ute och lekt i snön.
Jag snodde hennes dator och läste lite bloggar tills hon vaknade ordentligt. Vi rörde ihop en kladdis-smet, så standard som det kan bli. Och spenderade förmiddagen med varsin dator i knäet framför tvn.
Sen drog jag hem och käkade middag, Emelie dök upp och vi gick iväg till Oskars place och umgicks med honom, Emil och Morgan.
Där lirades det fifa, vi låg på Linus luftmadrass och lyssnade på musik, for ut på ängen och körde lite skoter runt runt och därefter gick vi in. Var inne tills vi blev utkastade.
Kvällen slutade defentivt inte alls som det var tänkt. Behöver en fet jävla förklaring just nu. Men nog om det.
Idag har jag iallafall tagit mig ut på skotern i det finfina vädret! Jag och pappsen körde en sväng till Sävast skoterstuga, har även hunnit åka lite madrass i små backarna här osv med brodern min.
Nu väntar jag på Emelie och Stina, vi hade tänkt gå ut och grilla någonstans nu när det går att vara ute utan att frysa ihjäl. Låter härligt!
Mobilbilder, fyra random

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0