It was only just a dream

Hej!
Ojoj, uppdateringen har verkligen blivit knas.
Lite om helgen då. Fredagen spenderade jag med Emelie, Emil och Oskar. Först på träffis, sen hos Oskar och sedan på busshållsplatsen vid Ica. Oskar och Emil skulle iväg till Emils place. När dom hade farit så sprang vi hem i -34 grader halvt ihjälfrusna. Emelie förfrös nästippen, från knallvit till rödis, ha-ha stackars näsan.
Svinkallt var det!
Hon sov här och vi låg uppe ett tag och planerade, pratade gamla minnen, skrattade en hel del osv.
Igår for hon hem vid två, jag gjorde mig iordning för tjejkväll hos Ansa. Kvällen bjöd på anden i glaset, massa dans, tacos, girltalk och två muppar som stalkade lite.
Vandrade hemåt vid tolv tillsammans med Vanessa, Linnea, en sjungande Emil och en sjungande Oskar.
Vi följde Lilli en bit och sedan hjälpte vi dom två pojkarna in. Stannade hos dom en stund och pratade med Emil, mys!
Idag var vi till Finland och hälsade på våran ganska nyfödde kusin. Hon var verkligen gullig.
Ska ta mig något att äta nu, puss
två från idag och en från skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0