Du var så mycket mer än bara ett namn för mig

Hej!
Som ni ser så har menyn bestämt sig för att flytta ner utan förvarning. Märkte det idag. Har ingen aning om vad som är fel eftersom att jag inte har rört stilmallen eller fixat något i designen. Irriterad på allt just nu, har även gått runt med huvudvärk hela dagen som ännu håller i sig. Måste försöka fixa upp menyn iallafall, det ser ju inte direkt bra ut. Vill ha en stor förändring i designen nu också, tråkblogg.  Men kodmallarna är bara massa siffror, konstiga tecken och bokstäver för mig så det är inte det lättaste, jag fattar liksom ingenting av det.
Om bloggen råkar se ut som något från yttre rymden när ni klickar er hit så är det förmodligen för att jag failar med alla koderna, ha-ha.
Skriver kanske något ikväll, fortsättning på listan, får se om jag lyckas hitta någon gullig vän som kan prata med mig i ett videoinlägg. pussar!!
Cute-drugs-drunk-friends-funny-favim.com-288376_large296585_173672449380542_115047201909734_364807_651721497_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0