inspirationen försvann

visste du att..?
att jag vill ha - cola
att jag pratar - väldigt mycket
att jag inte gillar - att få reda på att någon ljugit för en
att jag avskyr när folk snackar - bajs
att kärlek är - helt underbart.♥
att jag gillar att - dansa 
att jag alltid kommer att - vara mig själv
att jag är hemligt förälskad i - ingen, ha-ha, är inte hemligt förälskad
att jag sist grät var - i förrgår
att min mobiltelefon är - bäääst
att när jag vaknar på morgonen - så somnar jag om
att innan jag går och lägger mig - lyssnar jag på musik
att idag har jag - frysit
att jag just nu tänker på - ett fint sms 
att ikväll ska jag - snacka skype och plugga lite
att i morgon kommer jag -  vara med Lollo
att jag hoppas - att alla hjärtans dag blir en bra dag

Har du:

Någon som förstår dig? jajjemen
Någon som du saknar? det har jag
Någon som du hatar? nej
Vem kramade dig senast? Katrin
Vem pussade dig senast? Emil          
Vem ringde dig senast? Pappa tror jag
Vem ringde du senast? Linus
Vem var hemma hos dig senast? Katti
Vem var du hemma hos senast? Oskar
Har du några kärleksproblem? njae
Har du pratat med någon idag? Jadå
Har du gråtit idag? nä
Har du skrattat idag? väldigt mycket!

Jag:

Sjunger i duschen? alltid 
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? jaaao
Skrattar åt dina egna skämt? jåå
Skulle du kunna plastikoperera dig om det var ofarligt och gratis? ingen aning 

Har du:
Piercingar? nej
Syskon? ja
Jobb? nej
För många vänner? det går väl inte
Rymt hemifrån? ja
Färgat håret? jo
Bra självförtroende? jepp
Sagt "jag älskar dig" till någon? jo
Varit kär? jaaaaaa
Gjort något olagligt? njajonej 
Somnat i skolan? jo
Brutit ett ben? nä
Tappat bort mig i min hemstad? haha ja
Sett en fallande stjärna och önskat? Japp
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja
Smugit ut utan lov? tror det
En hemlighet som ingen annan vet? jo
Sovit en hel dag? nästan
Somnat gråtande? ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? ojoj, det har hänt en gång
Blivit generad inför folk? jiess
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nääe, ha-ha, lustigt att jag svarade ja på sånna här frågor förut men om jag tänker efter, så har jag bara varit kär i två människor, och dom har vetat om det.
Ätit musslor? no
Varit på en festival? jå
Haft ett förhållande i under en månad? jodå
Blivit kallad player? tror det
Färgat ditt hår svart? nej


Vad:

Längtar du till mest just nu? vet faktiskt inte
Ska du göra i helgen? Imorgon hade jag tänkt sova hos Lollo till Lördag, och på Lördagkväll ska jag förmodligen umgås med Emelie, Oskar, Emil och några fler
Har du för kläder på dig? Jeansleggings, linne, kofta, tjocksockar, och underkläder såklaaart
Gjorde du igår? datoriserade mest
Ska du göra i sommar? ha förjävla roligt
Åt du senast? mat
Har du för mobil? Samsung Galaxy s2
Vad köpte du senast? chokladboll


Vem/Vilka:
Slog du senast? ingenaning
Fick du sms ifrån senast? Simon 
Pratade du med? Mamma
Skulle du kunna göra allt för? Tror inte att jag skulle kunna göra allt för någon 
Kan du lita på mest? Lovisa och Vanessa
Vet mest om dig? Dom två ovanför
Sov du tillsammans med senast? Emelie  

Allmänt:

Har du pussat en groda? näe
Kan du hjula? jo
Biter du på naglarna? ibland
Är du EMO? om jag är en musikstil?
Vad skulle du göra om du vann en miljon? jaaadu, resa
Skulle du kunna hoppa fallskärm? tror inte det
Har du sjungit inför publik? jo
Följer du mode? nej
Är du hungrig? jo
Är du blyg? oftast inte

Tumblr_lytqpbpuui1qiaqpmo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0