Where have you been

Hej! Kom för ett tag sen hem från en kort sväng med skotern. Drog iväg till en stuga i detta mörker i hopp om att det fanns ved där, men icket det. Så jag och Sara körde runt lite på sjön innan vi for tillbaka. Blåste ordentligt gjorde det också. Imorgon blir det slalom hela dagen! Låter riktigt bra. Brodern min och mamma hänger inte med eftersom att Sippan fick hjärnskakning igår och spenderade natten på sjukhuset. Så nu ska han ta det lilla lugna några dagar. Så för dom blir det väl att kolla filmer osv i stugan. Men nu hade jag tänkt ta en dusch och avsluta detta skrivandet. haha vilka kbry saker jag skriver om. Puuuuussar på er snyggisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0