Dag 01- Vem är jag?

Detta har jag gjort många gånger, men gör det ännu en gång för att det säkert finns några nya läsare som hittat hit och knappt vet någonting alls om mig.
Sååå, vem är jag då? Jag heter Stina och bor ganska långt uppe i norr, just nu i en snödriva. Norrlandsvintern är himla härlig kan jag tala om!
Den andra Mars så fyller jag femton, just nu är jag alltså fortfarande fjortis.
I Julklapp så fick jag min älskade Samsung galaxy s2 och vi blev genast kära i varandra.
Jag har en systemis som används ganska flitigt eftersom att jag älskar att samla minnen. Det är en Nikon D3100, riktigt bra enligt mig. Måste även tillägga att jag fotar inte för att bli något proffs. Mina bilder är inte dom bästa eftersom att jag använder mig utav standard inställningarna. Men somsagt, jag tar kort för att komma ihåg stunder, och en hel del (för många) egobilder, ha-ha.
Jag älskar dans av alla slag, musik hade jag inte kunnat leva utan och mina vänner förgyller verkligen mina dagar.
Hockey är roligt, slalom också. Att vara helt inne i en bok är riktigt härligt.
Ibland har jag svårt att leva i nuet, jag tål inte förändringar. Tycker sådana störra förändringar är skitjobbigt.
Som person så är jag väldigt sprallig, absolut inte långsint, har lätt för att lära känna människor eftersom att jag inte alls är blyg och ganska pratglad är jag också!
När mitt blodsocker sjunker så blir jag antingen väldigtväldigt hyper eller så blir jag en riktig suris.
Pms dagar + lågt blodsocker kan orsaka problem. Då är jag rentutav dryg.
Passa er lads. ;-)
Min klädstil skulle jag beskriva som väldigt varierande.
Jag hade kunnat skriva en halv bok om alla mina intressen, min fina familj, hur knasig jag är osv.
Men jag avrundar nog här, är det någonting ni undrar så fråga på!

just i den stunden då bilden togs så var jag nog världens lyckligaste

Kommentarer
Postat av: Vanessa

GAHHAH MENINGEN MED DITT BLOGGNAMN!!!!

2012-01-20 @ 16:52:31
URL: http://vanessalennestal.blogg.se/
Postat av: Marcus

Ny här i bloggvärlden, så kika gärna in och skriv en kommentar och kanske tipsar om hur man gör en blogg mer intressant ! :D



Din blogg var riktigt fin :)

2012-01-22 @ 02:55:04
URL: http://nattstad.se/lundstrommarcus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0