Dag 02 - 10 sanningar om mig själv

  • När jag köper tuggummipaket så tar dom oftast slut samma kväll eftersom att jag byter tuggummi ungefär varannan minut.
  • Jag är 161 hela centimeter lång!
  • Jag har väldigt lätt för att bli kär, men svårare att älska någon
  • Jag tänker väldigt mycket.
  • Hade aldrig i nuläget kunnat ha på mig rött läppstift, jag har testat det någon gång men känner mig så sjukligt överdriven. Meeen, vissa är så himla snygga i det så att jag blir avis gånger typ 102943903
  • Måste ha en ny profilbild på facebook typ nu på tre röda!!!
  • Jag skjuter alltid upp saker till sista stund.
  • Det finns en sak som tynger mitt hjärta ordentligt right now, så det kan bli. Måste fixas snarast innan jag avlider! Står inte ut mer.
  • Sånnahär "Börjar du läsa det här och inte laddar upp på din status osv, så kommer du ha otur i kärlek i 15 år" - statusar skrämmer mig, ha-ha. Undviker helst att läsa dom.
  • Älskar klockrena citat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0