Fall down seven times stand up eight.

Hej!
Helgen har varit grym. Inte som jag hade tänkt mig riktigt, men himla roligt har jag hunnit ha!
Fredagskvällen spenderade jag med Emelie, Oskar och Emil, drog chillet hos Oskar.
Babblade på om allt möjligt och kollade på världens roligaste Pippi parodi och garvade gode mycket åt exakt allt.
Igår så var jag med tre brudar uppe i klinten och premiäråkte slalom. Härligt!!
Igårkväll hamnade jag och Emelie hos Oskar igen, kollade på Grease 2 och blev kär i en snygging. Helt ärligt, vi skuttade av lycka/fjärilar i magen för att ena huvudrollen verkligen är dööööösnygg och vissa scener är för underbara.
Bj kom hem från hockeyplan och var med oss, jag och Emelie knallade hemåt vid ett och jag somnade som en stock vid två.
Idag då, har gjort ingenting mer än att kolla tv och snacka med en snykking i telefon.
OMG HETING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0