Jag skrattar för att inte gråta

Hej!
Skoldagarna som hittils passerat har varit helt okej. Skönt att återfå rutinerna osv.
Idag vandrade jag omkring i min egna lilla osociala värld med musik i hörlurarna + en jäkla mensvärk som vägrade försvinna.
Märkte att jag inte kunde skratta för då dog jag av smärta och eftersom att mina fina vänner är väldigt kuliga så kunde jag inte vara med i deras skumma samtal, ha-ha. Så jag stod och hängde med min telefon rätt mycket.
Efter skolan så gick jag och Katti till Ica, köpte chokladmjölk och tuttifruttiringar och blodsockret höjdes och mitt humör blev en aning bättre.
Imorgon efter skolan så sätter jag mig förmodligen på bussen och far in till stan och är med några, får se imorn.
Annars har jag inga planer. På Lördag bär det iväg mot Pitehavsbad för en natt på hotellet med buffémiddag, bad och annat roligt!
mobilbild från finland, har himla många bilder i mobilen som jag så snart jag fört över på datorn bjuder på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0