Love isn't complicated. People are.

Hej!
Internet is back, finally.
Idag har jag varit latare än latast och suttit i soffan (läs: legat och försökt hålla ögonen någorlunda öppna) och sett massa mördarprogram på tvn. Har just tryckt i mig en himla massa ris och några köttbullisar. Risälskare som jag är! Ibland äter jag till och med ris till pizza. Knasiiigt
Ska alldeles strax gå en runda i huset med min fina vän dammsugaren. Den enda utav mina vänner som jag kör in i väggen, tvingar slicka upp skit från golvet och brukar bli förbannat förbannad på och välta upp och ner. Han borde känna sig en aning hedrad antar jag.
Senare så drar jag ut på en promenad med Lollo! Vi hade tänkt prata om sådana där existenciella frågor som dom flesta grubblar över sometimes. Får väl se vart dom samtalen leder. Låter kanoners iallafall!
Vi hörs, pussar
Orkade inte leta fram bättre bilder. Lite smått avis på min systers hår måste jag erkänna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0