move on

Hej! Sitter och kollar på brottsprogram osv, rätt intressant faktiskt. Drar en funderare på mitt framtida yrke, i nästan hela mitt liv har jag velat bli polis, utredare eller något liknande. Helt klart drömmen, om man bortser från tiden då jag absolut skulle bli kändis. Skulle inte tro det vaaa! ha-ha. Ska ta itu med engelskaläxan snart, några idiomatiska uttryck + en dialog. Måste tillägga att jag verkligen trivs i skolan just nu, den är lite mer än bäst. Känner en viss beslutsångest över ett inlägg som jag så gärna skulle vilja/behöva publicera. Men ärligt talat så vågar jag inte. Jag vet inte varför det skulle vara så svårt, men på något sätt så blir det hela fel. Iallafall så är jag överlycklig över någonting. Vet själv inte ens varför. Ni anar inte feelingen jag har i hela kroppen. Vill göra något galet. Möjligtvis doppa huvudet i avloppet eller gnida lollos sår med salt. Fina minnen från sikfors, tycker ni inte att det låter rätt fint? Härliga syn, jag står med huvudet i avloppet och babblar med mig själv och Lollos sår svider av salt. Hoppas att ingen stackare som inte känner mig misstolkar det där och lämnar bloggen med detsamma. Fult inlägg ändå, jappjapp, jag får väl återkomma när jag slutat vara så över exalterad för ingenting. Åååh vad jag älskar denna känslan så nu tänker jag hänga i bokhyllan av ren glädje!! Fick en kusin idag också, kuligt! En finsk liten flicka. Cool mobilblogg utan bild, puss snyggisar, bättre inlägg lär dyka upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0