Kvinnor idag har falska bröst, falska naglar, falska ögonfransar, falskt hår, falska ögonbryn, push ups, och många ligger i timmar i solarium och försöker bli bruna. Och så klagar de på att det inte finns riktiga män.

Hej!
Det var tänk att jag skulle in till stan idag efter skolan. Men jag har inte ens kommit mig in i duschen än..
Sega människa.
Sitter här och försöker lyssna på musik medans min galna pappa och lillebror springer omkring med innebandyklubbor och boll i hela huset. Jobbigt läge, ha-ha.
Tror inte att jag har några planer på vad jag ska hitta på ikväll, så om någon fin också har en småtråkig fredagskväll så får du hemskt gärna höra av dig! Drar gärna ut och hittar på något kuligt.
Förresten, rubriken är bara för klockren. Tjejer är verkligen sånna som klagar.
Men nu ska jag ta mig en dusch, pussar
Tumblr_lwwcpfl5ly1r5rs3xo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0