Utkast: Jan. 19, 2012

Hej! Jag vaknade imorse hur pigg som helst vilket jag gör ytterst sällan. Drog på mig mina röda älsklingsbrallor och ett pösigt linne till dem. Ha-ha, nu känner jag mig heltokig som skriver "dem". Vi kör på det finare språket här, jajjemen. Finjävla hamburgar middag snart. Töntis är jag, always, hursomhaver så kan jag inte skriva ett enda inlägg som inte är skumt, bättre kommer kanske ikväll om jag orkar starta datorn, mobilbloggar nu igen som ni kanske förstår. Sitter och läser alla mina hundratals favoritbloggar! Förresten, släng hemskt gärna in en kommentar och/eller länka din blogg så jag kan skaffa ännu en favvis på listan. Himla roligt faktiskt att läsa om andras liv. Senare kanske jag far iväg till hockeyrinken med brodern min, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0