They don't think what they say before they open their mouth

Hej!
Idag har jag vaknat alldeles för sent, ätit lunch, sovit lite, sett tv, gått på toa, käkat, sett tv och sett lite mer tv.
Man kan säga att jag spenderat min dag i sängen och framför teven. Roligare än så har det inte varit.
Har också suttit och skrattat för mig själv åt sms av några härliga människor.
Övervägde om jag skulle gå ut ikväll eller inte. Latheten tog över och jag bänkade mig framför datorn. Vilket jag ångrade där vid halv elva när jag hade tråkigare än någonsin.
Imorgonkväll så far jag iväg på restaurang och lite annat mys med några tjejor ifrån klassen! Himla kul.
Förresten så är min blogg en enda stor gråskala just nu. Astråkig. Den ser astråkig ut.
Får försöka fixa till det snart. Och för er som inte ser ändringen, f5 hjälper alltid!
pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0