I hope you'll find a toaster. Maybe you could toast your hands. Or your face.

Hej!
Har hunnit med en hel del under kvällen. Jag och Emelie har suttit och garvat på max, ingen aning om vad som egentligen var roligt men någonting måste det varit. Himla kul iallafall!
Sen knallade vi runt i ett väldigt dött boden. Köpte några klubbor, hängde på kvantum, ha-ha.
När vi kom hem så gick vi till träffis och sen gick vi till Danne.
Mötte Sebbe och var med honom ett tag. Kilade hem vid kvart över tolv och nu  snackar jag med Grahn på skype samtidigt som jag förlorar en massa i wordfeud och äter ett grönt litet äpple, jäkla sämst är jag på wf! Kuligt ändå.
Ska snart sova, har några små planer inför morgondagen som förhoppningsvis blir av. puss
377796_185388288211545_100002211255584_400374_446627031_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0