I like how it feels

ha-ha vad kort jag ser ut! 
Var supermysigt igår (känns helt lustigt att säga igår, jag har verkligen ingen tidsuppfattning eller något just nu)
Vi käkade på ming, hängde på coop i väntan på bussen eftersom att det var himla kallt ute. När vi kom tillbaka till Sävast så gick vi till Vanessa. Där poppades popcorn och vi tog fram chips, dricka osv och kalasade med det hela kvällen.
Dom flesta for hem innan tolv, jag och Vanessus följde Elin fram till hennes hus och sen gick vi en liten prommis sådär mitt i natten. Älskart! Allt är så lugnt och tyst.
Vi gick hem till mig och gjorde iordning oss för en spännande natt framför JVM finalen.
Jag fick se hela andra perioden helt ensam eftersom att muppen somnade men jag väckte henne lagomt till tredje perioden iallafall. Jäkla spännande blev det och som alla förmodligen redan vet så vann Sverige och vi båda hoppade upp och kramade om varandra av glädje!! Vi har också hunnit med att planera att vi ska gifta oss med varsin hockeygrabb och vara sockervaddsförsäljare på matcher utomlands eftersom att det förmodligen är det närmaste vi någonsin kommer komma i våran planerade hockeykarriär.. Helt ok ändå.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0