bara för att jag inte bryr mig, så betyder det inte att jag inte förstår

Hej!
Gårdagen blev inte som planerad.
Skulle ha åkt till Luleå med Vanessa men så blev det icket.
Vi kom iallafall oss ut och tillbringade kvällen hos Daniel!
Film, mys med hans hundis, promenader, skratt och snöbad.
Kan även tillägga att jag somnade igår med värsta fetingleendet på läpparna!!
Idag kom Lollo hit när jag låg rutten i soffan och glodde på skidtävlingar. Vi käkade, såg tv, jag duschade och gjorde mig iordning, åt middag och sen stack vi ut.
Gick till Pb och kilade sedan iväg till Lukas och var där resten av kvällen, mucho nice. Bilder kommer.
Mina facebook statusar innehåller förresten bara ett nummer och en liten textrad för tillfället, nästan så jag ångrar litegrann att jag började köra nummer leken.
Hade tänkt lägga mig alldeles strax men måste först skratta lite mer med Emelie, pusss
ha-ha, fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0