9

  • Somnar jag efter att klockan slagit tolv på vardagar så grips jag lite smått av ångest. Spelar ingen roll om den är fem i eller två minuter i senaste gången jag kollar, men står det 00.03 t.ex så går det då inte lätt att somna för att jag ligger och gruvar mig. Ha-ha, wierd.
  • Jag kan vara riktigt blind när det gäller kärlek. Men det brukar väl vara så. Alla förutom en själv märker och ser att något är fel. För att man är så jävla kär. Man litar på att den andre inte kommer att lämna en i sticket. Vilket ofta svider rejält i slutändan.
  • Jag älskar låtar som liksom kan beskriva hur man känner sig. Att det passar in sådär bra i situationen.
  • Popcorn är bättre än chips.
  • Jag tycker att det är himla störande när folk blandar sig in i andras bråk.
  • När jag är arg så blir det automatiskt att jag provocerar för att få ut min ilska på ett eller annat sätt. Även om jag själv inte märker när jag gör det för att jag är så förbannad.
  • Jag är en seg människa som alltid skjuter upp saker till sista stund.
  • Jag tycker att det är skitsynd att det finns många som har lågt självförtroende och självhat pågrund av andra som inte kan hålla igen käften och måste säga onödiga saker heeeela tiden. Ett annat ord är mobbning, ja, mobbning är oacceptabelt helt enkelt!
  • Det är flummigt när folk säger till någon annan att den personen inte är sig själv. För lixom, man kan ju inte helt plötsligt bli någon som man inte är. Man kan visa olika sidor av sig själv men aldrig aldrig aldrig någonsin blir någon annan.



Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-03-19 @ 15:00:33
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0