But you didn't have to cut me off, make out like it never happened and that we were nothing

Hej!
Borde gå och duscha, men segar som vanligt.
Ska ta upp ett gammal word dokument och fortsätta skriva allt som kommer upp i skallen.
Får se vad som händer senare, har några planer men är inte säker på att det blir som det är tänkt, ha-ha
Städningen av mitt rum skjuts upp dag efter dag helatiden. Min klädhög över hela golvet bara växer och växer, wiho!
Imorgon ska jag försöka ta mig upp i tid och hinna iväg till gudstjänsten, har 6 stycken kvar vilket betyder att jag bara gått på fyra så nu är det väl dags att börja rappa lite antar jag.
Förresten, får säga grattis till Linus och Oskar som blir 15 år idag!!

Webkamera, oldies
1 - I julas
2 - Någon natt vid hamsterpaj chatten för skitlängesen, minnen!
3 - 2010 någongång då Vanessus just hade klippt lugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0