Cry me a fucking river

Hej!
Hade temadag i skolan idag, ämnet var sex och samlevnad. Så vi har kollat, film, gått tipsrunda, lekt lekar och gjort en massa värderingsövningar.
Faster, Niklas och Linus kom förbi på eftermiddagen. Så jag har spenderat kvällen tillsammans med min kusin, riktigt kuligt! Det var rätt längesen vi träffades senast. Vi har lyssnat på massa bra musik, vandrat runt i Sävast, skrattat, snackat om allt möjligt, sett lite hockey och nördat Draw Something.
Beställde just två biljetter till Minus 30 på Lördag, en till mig och en till Lollo. Sjukt taggad!! Lär blir en fett rolig kväll.
Ska snart duscha och sen bädda ner mig i min klädbombade säng och påbörja att läsa en bok, puss

Kommentarer
Postat av: matilda

söt du är stina! och fin blogg du har :)

2012-03-15 @ 21:41:36
URL: http://lideens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0