Härligt

Hej! Vaknade hos Katti vid nio till värsta underbara vädret. Hääärligt. Jag gick hem därifrån vid elva och packade med mig lite ved och kilade iväg till Vanessa. Vi tog oss en liten promenad över ån och satte oss på en äng och njöt i solen med korv att grilla och bullar! Kom även på en knasig idé, ha-ha, inte alls ovanligt. Vad har vi gjort mer än att grilla och sånt då? Jagat en plastpåse, pratat, skrattat, ramlat, åkt madrass osv, skitkul! Har även hunnit planera lite smått inför nästa helg. Nu ska jag ta en dusch och sen fixa middag. Efter det drar jag och Grahnis iväg ill hennes pappas place för att spendera natten där. Får se vad vi hittar på ikväll. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0