Lite från 2010

Med världens bästaste vän
När vi badade i älven och jag vägrade att doppa mig hur länge som helst, "Vanessa!!!" "Sluta du stressar mig bara!" - på studsmattan, Bengan, Bengan, Elias, Elias och Lena, tältningen och leka med klädnypor, alder, när jag alltid ringde och störde dig ha-ha, när vi skrattade i telefonen då jag var i stockholm, vattenkrig hos Linki, eran stuga, alla nätterna med massa skratt, när vi kom försent till träningen för att jag bytte shorts i en timme.. Härliga minnen ♥ Fan, jag saknar det

Kommentarer
Postat av: Vanessa

jag med, åh fällde en tår när jag tittade på bilderna. :'( ♥

2012-03-06 @ 07:55:31
URL: http://vanessalennestal.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Jag saknar allt från den sommaren, hur vi var, vår helgalna humor som sög, eken, våra förhållanden med killarna, kvällarna då vi satt framför webcam tillsammans, ja allt!

2012-03-06 @ 07:59:16
URL: http://vanessalennestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0