love like you never been hurt

Hej! Har haft en riktigt bra dag med mina härliga klassisar. Började dock dagen som en förbannad jävel som störde sig på allt, typ. Satt i tingsrätten hur länge som helst. Jag och Grahnis hade båda problems med humöret så vi satt och disskuterade allt som var irriterande, haha. Men efter lite kinamat i magen (ris!!) och en milkshake på det så var allting finfint. Vi gick in på Norrbottens museumet och var på en utställning som hette "spelar roll". Där fick vi göra några värderingsövningar, se film, lära oss lte om andra världskriget och framförallt så fick vi en tankeställare om åskådarrollen vad gäller mobbning etc. Nu ska jag äta och senare så drar jag iväg till konfaträffen. puss Vriden bild från museét, lekstuuuga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0