mobilbloggis

Hej, hade en galet kul kväll igår tillsammans med Lollo, Lukas och Oscar!! Fick riktigt bra presenter. Mina fina vänner känner mig allt för väl och lyckades pricka in precis det jag ville ha utan att jag själv ens kommit på det, tack igen! Vid sju så stod dom i våran farstu med en tårta, paket och födelsedags sång, finfint. Presenterna bestod av åtta tuggummipaket, en hoodie (som dock inte hunnit komma ännu), en bz (ändå ganska duktig på att komma på förkortningar ;-), och en hel låda med kondomer osv. Tillochmed en kvinnlig jävla kondom. Ha-ha. Sist men inte minst så hade jag i förväg utan att veta vad det var gått med på att göra en sak. Som visade sig vara att doppa ansiktet i en tårta, vilket jag faktiskt viljat göra huur länge som helst! Så när dom drog bort ögonbindeln jag hade och jag fick se tårtan med en lapp där det stod "tryck fejset här" så var det bara att köra. Himla kul! Nu ska jag städa upp lite efter gårdagen, känner mig rätt ofräsh också så efter det så hoppar jag in i duschen. Förresten, undra om grädde är bra för huden..? Jag var då riktigt flottig i hela ansiktet igår kan jag tala om, mysii Det kommer fler och bättre bilder senare! Iallafall, tårtan efter mitt ansiktsdopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0