Birthday

Hej!
Orkar inte ladda upp bilder nu.
Sen vi kom hem så har jag hunnit käka, basta en sista gång som fjortonåring, skaffa tidslinjen på facebook (vilket jag ångrar lite smått nu), packa upp lite grejer och pratat i telefon med två fina. Har även fått höra på grym "ja må hon leva"-sång från Lukas. Tack bästii!♥
Imorgon, jaa eller, idag egentligen, så ska jag röja undan lite i rummet och på kvällen vankas det födelsedagsfirande med några. Låter jättebra!
Hur känns det att vara byxmyndig osvosv nudå? Alltså, tekniskt sätt så är jag inte det förän tidigt på morgonen, så vi får väl se. Ha-ha, jag känner mig då inte ett dugg äldre.
Men ni får ha det bra. Bloggningen kanske inte blir den bästa imorgon. Pussar
för exakt ett år sedan så befann jag mig därborta i fjällen tillsammans med världens underbaraste vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0