igår

Hej, (det här skulle publicerats tidigare men Kattis dator vägrade)
Gårkvällen var skitkul!! Har promenerat ca 2 mil. Ojoj, fötterna värkte rejält kan jag tala om.
Jag och Grahnis var iallafall med Casper och Jonte. Vi möttes först vid Chell och vandrade omkring lite här och var.
Gick in på godisarenan och Jonathan köpte en äckeldricka som jag drack. Någon blandning utav rot, ingefära osvosv. Jamaicadrycken ♥♥♥
Vid elva så drog vi iväg och hämtade ut Caspers hund och gick ännu en prommis med henne.
Sen gick vi in till Jonte och såg tv, skratta, kikade i skolkatalogen och kollade klipp på youtube.
Jag och Emelie började gå hemåt runt tolv. Dom följde oss över bron och en bit till. Vi sprang runt och red på varandras ryggar, gick i takt till massa musik, sjöng och var bara allmänt knasiga!
Kvällen bjöd på en himla massa skratt. Grymt kuligt.
Nu är jag hos Katti och vi ska dra upp på Ica och inhandla lite gott till en bastu- och filmkväll!
puss
Från skolavslutningen. Inte min bild! Snodde den från Buchtis lite snabbt, får väl hoppas att det var ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0