Utkast: Mars 19, 2012

Hej, medans uppdateringen legat på noll så har jag hunnit med en himla massa saker. I Fredags så var jag in till stan med Lollo, Grahnis och Kemi. Vi tog en fika på opalen och kikade lite i affärer. På kvällen förflyttade jag mig till Lovisa och spenderade natten där. For hem vid lunchtid i Lördags och började fixa mig lite inför Minus 30. Stod i entrén på kulturens hus tjugo över sex. Kvällen bjöd på en massa kul. Såg Laleh, Zacke och Newkid, stod och skrek, hoppade och sjöng mitt i folkmassan till Norlie & kkv's låtar med Emelie, kollade på dansuppvisningar, sprang runt med en klubba i munnen osvosv. Filmade en hel del så det kanske dyker upp någon video. Söndagen då.. Vaknade med enorm huvudvärk men tog mig upp, svalde en alvedon (tro mig, det tog en halvtimme innan jag fick ner den, ha-ha det är svårt juu) och efter en dusch så for jag och pappsen iväg och hämtade Lollo och stack till Coop arena och fick se när AIK vann över Luleå vilket var så tråkigt att man nästan var tvungen att grina. När vi kom hem så gick vi till Katti för att ha lite bagarstuga eftersom att vi har elevfiket nu i veckan till på Onsdag. Lollo sov här igår till idag, trevlans. Sålde ganska bra i fiket idag faktiskt. Innan minus 30, outfit och vrid på huvudet. En liten ursäkt till värsta osammanhängande texten och eventuella stavfel + ihopskriva ord. Stressbloggar från mobilen. Hade tänkt få lite sömn nu, puss

Kommentarer
Postat av: Annika

SV: tack :)

2012-03-20 @ 10:15:10
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0