Hittade någon frågesak

Fin tårta som mina fina vänner hade bakat när jag fyllde år.♥

1. Vad heter du? Stina
2. Hur gammal är du? 15
3. Vart bor du? I Boden
4. Hårfärg? Blond
5. Familj? Mamma, Pappa, 2 småsyskon och en katt
6. Hur lång är du? 161 cm
7. Kär? Ja
8. Singel eller upptagen? Singel
9. Hur många har du kysst? Jag har inte direkt räknat, men kysser inte vem som helst ändå
10. När och vem kysste du senast? Emil, kommer inte ihåg exakt när
11. Har du hånglat med någon av motsatt kön? Jadå
12. När hade du senast oralsex och med vem? Vilken fråga, lite för privat att skriva här tycker jag
13. Hur länge var ditt kortaste förhållande? 2 veckor, ha-ha, längesen och inte särskilt "seriöst" när jag tänker tillbaka nu, men då tyckte jag säkerligen att det var det.
14. Dumpat någon? ja
15. Blivit dumpad? jo
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Killar med en härlig personlighet och lockigt hår
17. Vad har du för mobil? Samsung Galaxy s2
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Shoppa i mängder och resa!
19. Favoritland? Jag har inte varit i speciellt många länder, Sverige tycker jag är bra. Men Grekland måste nog vara mitt favvoland.
20. Favoritfärg? Lila är fint
21. Film? Himla många, tycker om skräckisar och sorgliga kärleksfilmer
22. Bok? Tillsammans
23. Killar eller tjejer? Alltså, nu förstår jag inte riktigt frågan, men.. killar?
24. Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är förstående, och mina ögon ibland
25. Vad gillar du minst med dig själv? Mina humörsvängningar och ärren i mitt ansikte
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan – Mamma
27. En person du älskar – En?!
28. En person du hatar – Ingen
29. Ut och festa eller myskväll? Båda :)
30. Saknar du någon just nu? Ja, helt otroligt jäkla mycket
31. Vad är det bästa som hänt dig? Jaadu, det är mycket bra som hänt.
32. Beroende av något? Det är jag
33. Ditt livs största misstag? En gång då jag tog allt för givet och förstörde precis varenda sak mellan mig och en otroligt underbar människa.
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Det vet bara jag.
35. Har du några tatueringar? Nej, men det hade jag velat ha.
36. Piercingar? hål i öronen är ingen piercing.
37. Vem är mest lik dig? Lukas, HAHA bästi
38. Har du någon förebild? Justin
39. Vad ska du göra idag? Sova
40. Vad stör du dig på? Killar som tror att dom får alla brudar dom vill ha
41. Vad är det bästa du vet? Att skratta så jag grinar
42. Vad åt du senast? Våfflor
43. Vad vill du ha just nu? huvudvärkstablett
44. Vad köpte du senast? En påse nötter och en cola
45. Vem är din favorit kändis? Har många
46. Kramas eller kyssas? Båda samtidigt!
47. Tränar du? Har gjort det, just nu går jag bara i dans men ska börja träna på Stepin
48. När går du och lägger dig? För sent
49. Vad är klockan nu? 22:26
50. Är du nöjd med ditt liv? Jodå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0