Kärlek vid sista ögonkastet

Hej!
Jag måste bara fråga, är det någon gullig människa som har länkat mig eller liknande? Statistiken drar iväg uppåt och här sitter jag med ett fett leende på läpparna.

Dagen har bestått utav en gudstjänst, drygt två timmar dans + en himla massa mat endast för att mat är gott.
Har även tryckt i mig en påse nötter från gårdagen. Slukade bara Colan igårkväll till Gladiatorerna på tvn, min hals fick ont av minsta lilla och jag mådde allmänt dåligt. Men Cola sitter alltid fint!
Har fått rethosta, ha-ha det tycker jag är kuligt. Försöka att hålla inne hostan, nästintill omöjligt.
Det fula är att det inte är sånhär ordentlig hosta, bara torrhosta.
Nu ska jag fixa lite i designen, håller på att testa mig fram eftersom att jag inte fattar överdrivet mycket av alla koderna ;-)
Någon dag hade jag tänkt ta mig ut och fota så att en ny header kan fixas, men någon dag har jag tänkt i tre, fyra, kanske fem månader. Jag chillar med sånna saker, pusss
Kronogård
Den fulaste saken jag gjort i hela mitt liv. Förresten Ansa och Kemi, våran vevlåderapport är ännu inte inskickad (!!) Min mail är helt knas men jajaaaa får fixa det så snart som möjligt, ig varning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0