I wanna kiss your smile

Hej!
Igårkväll hann jag inte blogga mer, var ute på långprommis med Ansa hela kvällen.
Vi gick runt i Sävast, bänkade oss i busshållsplatser, skrattade så att vi spottade dricka och vek oss dubbla och snackade om massa saker. Skönt att få ur sig en hel del, både skratt och prat!
Idag så for jag och Lollo in till stan direkt efter skolan. Investerade en ny mascara, värmeskyddsspray till håret + kladdis på Hanssons. Satt perfekt!
Lånade även en bok ifrån 1800-talet på bibblan, har redovisning och bokläsning i svenskan, litteraturhistoria.
Så jag och Lollo for hem till henne och satt och turades om att läsa kapitlerna eftersom att det bara fanns en bok och det är gruppisarbete.
Nu ska jag fräscha upp mig lite, duschen väntar lixom, såsom varenda kotte skriver, haha pussar

två bilder från Krono, känns som att jag har lite bildbrist just nu faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0