The smell of you in every single dream I dream


Saknar min praoplats på hunddagiset. Inte den nyaste webbisbilden.
Igår så var vi ungefär 15 stycken i klassen, i vanliga fall är vi 23. Idag var vi bara 12 (!!) många sjuka just nu.
Influensan smittar alla verkar det som, håller mina båda tummar på att jag får slippa ligga hemma och vara sjuk.
Inte nu när det snart är helg och påsklov nästa vecka. Krya på er alla sjuklingar iallafall!
Nu ska jag fräscha upp mitt hår lite, hade egentligen behövt duscha, men sitter just nu och inväntar Lollo och har inte tid att ta en dusch.
Vi tänkte komma oss ut och fota. Kanske hinner det komma upp någon bild ikväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0