60 frågor

1. Vad är ditt mellan-namn? Har två mellan-namn, Fanny och Maria

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Ingen aning, mitt namn funkar väl. Men Jennifer är fint.

3. Är du i ett förhållande nu? Ja&nej, det är lite knas

4. Dagens smink? Osminkad!

5. Vem var du tillsammans med sist? Johannes

6. Ångrar du något i ditt liv? Ja, vissa beslut

7. Längtar du till något? Sommaren och några andra saker

8. Vem vet mest om dig? Lollo och Vanessa

9. Vad gör du på fredagskvällar? Är med kompisar

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Svår fråga, så himla många

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej

12. Har du någonsin druckit? Ja

13. Har du testat droger? Nejnej

14. Röker du? Näe

15. Snusar du? Nej

16. Saknar du någon just nu? Ja!

17. Hur mår du idag? Bra

18. Hur många tabletter tar du dagligen? oftast inga

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Åkte tåg

20. Bästa minnet från sommaren? Lk, alla sommarnätter hos Linki med massa fina människor, Sikfors, Raj Raj band och mycket mer

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Finland

22. När var du där? Förra helgen

23. Är du rasist? Nej

24. Har du helt svenskt ursprung? Njäe

25. Om nej, vart kommer du ifrån? Jag kommer från Sverige, men har finskt ursprung haha :)

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Ingen aning, har aldrig haft en utländsk kille så jag vet inte

27. Ser du fram emot någonting just nu? Jadå!

28. Sköter du skolan? oftast ja

29. Vad hade du för betyg förra terminen? Allt från E till B

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? Räknar jag från åttan så B

31. Vilket ämne var det? SO

32. Har du fått ig på ett prov? Nej

33. Har du spelat/spelar du i ett band?

34. Anser du dig vara intelligent? Tillräckligt

35. Hatar du någon? Nejdå, det är ju onödigt

36. Vilken va den värsta tiden av ditt liv? Jaadu.. Har inte haft något speciellt år eller så, men en vår var riktigt jävlig. Fast jag kommer inte riktigt ihåg vilket år.

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja, fast bara en vecka eller så

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Inte skurit mig

39. Har du haft sömnproblem?

40. Hur ofta gråter du? Ganska ofta, men det är inte alltid för att jag är ledsen, tycker bara att det är skönt att gråta av någon konstig anledning.

41. Vad gör du när du mår dåligt? Tänker

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Lovisa eller Vanessa

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Ibland, ha-ha vad fult det lät.

44. Vilken klass går du i nu? åttan

45. Vilken skola? Brönja!

46. Har du varit otrogen någon gång? Nej

47. Har någon varit otrogen mot dig? Nej, ingenting som jag vet om iallafall

48. Är du stolt över dig själv? Jodå

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag har riktigt lätt för att lära känna nya vilket alltid är roligt

50. Vad får du ofta komplimanger för? Min personlighet och mina ögon

51. Har du lätt att få folk att skratta? Jo, det brukar jag oftast ha

52. Cider elller öl? Cider

53. Har du några talanger? Dolda kanske ;-)

54. Vet du om någon är kär i dig? Ja,

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? oftast är jag det

56. Vad står det i ditt senaste sms? "Jag blev fan glad"

57. Hur lång är du? 162 cm

58. Hur mycket väger du? kring 45 kg tror jag

59. Vilken storlek har du på kläderna? Varierar!

60. Har du svarat ärligt? Jadå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0