Söndag

Hej!
Idag har jag gjort så mycket som ingenting intressant. Borde ha grinat till filmen "Jag saknar dig" men fällde inte en enda tår.
Har skitlätt att grina till filmer, älskar att gråta till filmer och ville ha en gråtstund men inga tårar ville komma?!!
Irriterande, ha-ha.
Bara för att jag gjorde ingenting hela dagen och nu på kvällen kom på att jag måste ringa praoplatsen, packa iordning saker jag behöver ta med och fixa matback till imorgon så hann jag inte fara iväg till Emelie.
Det känns faktiskt som att vi har en till veckas lov. Även fast det blir tidig uppstigning.
Jag och Katti ska praoa på hunddagis. Jag är inte världens hundmänniska men det blir kul tror jag!
Slutar två varenda dag, skönt det.
Tre från dopet. Sötkusin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0