So take a change and don't ever look back

Hej, uppdateringen är sämst just nu som ni märker. (haha, hur ofta skriver jag inte så?)
Men nästan varendaste dag då jag kommit hem ifrån praoen på hunddagiset så har jag lagt mig ner och slumrat ett tag. Går cirka 75 promenader om dagen och det blir faktiskt lite jobbigt i längden, ha-ha. Men himla roligt är det!!
Pyssla om hundarna, leka med dem osvosv.
Kan inte fatta själv att det är slut på det roliga imorgon. Säga hejdå till alla hundar och folket därborta.
Det känns både skitsorgligt men ändå skönt med helg. Hade mer än gärna kommit tillbaka efter helgen också.
Gissa hur sugen jag är på att skaffa en såndär trogen vän?! Tänk att ha en hundis hemma, åååh.
Nu ska jag ta mig lite kvällsfika och sen ta en dusch. Efter det lägger jag mig och laddar batterierna inför imorgon med några timmars sömn. Pussar
lite smågamla webkamerabilder, it looks like some kind of humörsvängning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0